tisdag 10 augusti 2010

En iPhone rikare

jojomen :) Och jag tycker mycket om den. Synd bara att batteriet laddas ur väldigt snabbt då man använder den mycket, vilket jag gör. Den är ju ny och väldigt spännande. Använder den inbyggda röstmemo en del. Tycker det är ett snabbt, lätt och bra sätt att få sammanhang på saker jag läst. När jag talar in mina korta memon (som kan göras till podcasts och på annat sätt delas - har inte delat ut dem än, dock) och lyssnar på dem, får jag en helt annan bild av mig och det jag säger. När man pratar och förklarar något för någon annan tänker man ju, som ni ju redan vet, en hel massa i skallen förutom de talade orden. Jag tycker jag är så tydlig. Eller för att vara helt ärlig inser jag att jag ofta kanske är otydlig och undrar hur jag ska fixa det? Att lyssna på sig själv visade sig vara nyttigt. Samtidigt som jag på något sätt strukturerar upp det hela på ett annat sätt för mig själv genom att tala in det. Det låter inte alltid så dumt det jag säger ändå :P :)

Japp, sen har vi alla apps. Jag har lagt till de livsnödvändiga - Facebook, Spotify och Wordbook ;) Haha! Några exempel på andra apps är:  SF, Twitter, IKEA, Hipstamatic, ColorSplash, iBooks, Bokus, Skype, TED, BBC News, På stan och Flickr. Nu ska här bara hittas en riktigt bra träningsapp med, så kanske jag kan komma igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Get your own avatar at meez.com :)

Meez 3D avatar avatars games