söndag 16 januari 2011

Fotoflexer hjälpte till nytt utseende på bloggen

Har en längre tid tyckt att min blogg sett ganska tråkig ut. Då min design kommer från Shabby Blogs och de har bytt server var jag tvungen att gå in och uppdatera min bakgrund. När jag ändå var igång bestämde jag mig för att ändra min header, men visste inte riktigt hur jag skulle få in text och bild utan att "fuska" och använda Jing. Hittade därför en väldigt pedagogisk och lätt introduktion till Fotoflexer som är ett bildredigeringsprogram på nätet. Väldigt lätt att använda, även för mig som inte alls är hemma på Photoshop eller liknande.

Så, resultatet av det hela ser ni här på sidan - det får duga tills jag orkar fixa mer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Get your own avatar at meez.com :)

Meez 3D avatar avatars games